tisdag 3 januari 2006

Så ska TV4.se få fler besökare

Nyheter på dagtid. Nöje och underhållning på eftermiddagarna och kvällarna. Det handlar om att anpassa innehållet på webben till besökarnas sinnesstämning och på det sättet locka till sig fler besökare och även få dem att stanna längre. Konceptet är inte nytt. Många amerikanska webbplatser och även en del svenska byter innehåll i takt med klockan. Nu tar TV4.se samma grep.
- Vi har haft bra besökssiffror på kvällar och helger, men inte under dagtid. Det visade sig bero på att vi inte har profilerat oss som en nyhetswebbplats, säger Kajsa Ericson, chefredaktör för TV4 Vision, till Internetworld.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Vi i postkodsgänget blir så glada när ni har den "där" unga killen som "påa". Han är mogen att ta över Sjöbergs jobb i postkod.
Kul,han har en utsrålning som bara finns där men som inte går att förklara. Han "påade" oxå Lets Dance. Ta väl hand om honom och kör fram honom mera . Han har "det där" lilla extra.Tack för ordet.

Kärringgänget/postkod

Är det fel adress v.v. förmedla detta till rätt berörda beslutsfattare.

Tack